Taca DIY z ramki na zdjęcie.

taca DIY, taca z ramki na zdjęcia

Dziś mam dla Was bardzo prostą dekorację domu. 

Tacę DIY wykonaną ze zwykłej ramki na zdjęcia.
Od dawna szukałam pomysłu na wykorzystanie ramki, w której pękła mi szybka, aż w końcu znalazłam.

Taca DIY

Do jej wykonania potrzeba:


  • ramka na zdjęcia
  • nożyczki
  • karton
  • opcjonalnie klej
  • coś do wypełnienia środka - papier ozdobny, materiał. Ja wykorzystałam kawałek ceraty, który miałam w domu.
taca DIY, taca z ramki na zdjęcia

Przygotowanie tacy:


Sam tył ramki był dość giętki, więc wzmocniłam go grubym kartonem aby dno się nie wyginało. 
Z kartonu wycięłam prostokąt o wymiarach ramki. Z ceratki wycięłam trochę większy niż ramka prostokąt. Następnie karton obłożyłam kawałkiem ceraty. Można przykleić aby lepiej się trzymała. Całość zajęło mi około 5 minut. 

A tak prezentuje się gotowa taca.


taca DIY, taca z ramki na zdjęcia

Ja jestem bardzo zadowolona, że udało mi się wykorzystać ramkę, której szkoda mi było wyrzucić.

5 komentarzy:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję!

Copyright © 2016 Pani Domowa , Blogger