LIEBSTER AWARD - czyli coś o mnie.


Dopiero nominacja do LIEBSTER AWARD uświadomiła mi, że tak naprawdę na blogu mało jest o mnie, praktycznie w ogóle.
Nawet się nie przedstawiłam i niewielu z Was wie, że ta Pani Domowa zwie się Monika, mieszka w małej ale pięknej miejscowości na Śląsku, gdzieś niedaleko zalewu i lasów. Miejsce niemalże idealne :) Może nie idealne, ale jest gdzie spacerować, a w lato jest gdzie poleżeć na plaży i nie trzeba wcale na wakacje wyjeżdżać aby zaznać tej przyjemności.

Za nominacje bardzo dziękuję Zaianie z bloga Instrukcję Poproszę. Zajrzyjcie do niej koniecznie! 


Co to jest LIEBSTER AWARD ?

Moim zdaniem to taki blogerski łańcuszek.  Zabawa rozpoczęła się gdzieś w Niemczech. Libster - czyli najukochańszy z niemieckiego. Celem zabawy jest promowanie początkujących blogerów,  którym zapewne jestem. W ramach zabawy należy odpowiedzieć na 11 pytań i nominować kolejne 11 blogerów do zabawy. Należy także wymyślić 11 pytań, na które nominowane osoby odpowiedzą. Nie wolno nominować bloga przez którego zostaliśmy nominowani. 

Tak więc przystąpimy do zabawy:

1. Czym jest dla Ciebie pisanie bloga.

Blog to taka moja mała odskocznia.  Czymś co motywuje mnie do działania. Jestem osobą,  która jeśli ma bardzo dużo czasu wolnego ma się ciężko zebrać do działania. Po urodzeniu Karolinki ogarniam małe dziecko, studia + pisanie pracy, firmę i budowę tzn. wszystkie formalności związane z budową, organizacja zamówień etc. Czasu wtedy nie brakowało mi o dziwo i wszystko było zrobione jak należy.  Studia skończyłam,  dom wybudowaliśmy, zaszłam w ciążę i odpoczywam na urlopie macierzyńskim.  Ciesząc się masą wolnego czasu nie umiem się zorganizować jakoś.  Przecież nie muszę się spieszyć, mam czas. I tak sobie wymyśliłam blog.  Zaczęłam czytać o blogowaniu,  o tym gdzie co i jak. W końcu gdzieś przeczytałam,  że jeśli się nad tym zastanawiam to powinnam zacząć pisać.  No i zaczęłam,  staram się to robić w miarę regularnie. Jeśli chodzi o organizację to wiele się nie zmieniło. Jak nic nie napisze to nikt po mnie nie pokrzyczy a ja działam chyba lepiej pod presją.

2. Co zainspirowało Cię do nadania takiej właśnie nazwy dla swojego bloga?

Początkowo miała być zwykła mama. Tak porostu bo jestem taka zwykła kobita, której głównym zajęciem jest bycie mama. Zaczęłam nawet pisać pod tą nazwą.  Jednakże po pewnym czasie okazało się,  że zwykła matka już jedna jest a ja nie chciałam być duplikatem i tak wymyśliłam Panią Domowa, zaprojektowała logo, zmieniałem adres bloga i oto jestem.

3. Trzy słowa opisujące twój blog to?

Trzy słowa to trochę mało.  Tematy przewodnie to zabawa, kuchnia i organizacja domu.

4. Gdy byś mogła zmienić coś na swoim blogu, to co by to było?

Chciałabym i zmienię nazwę tzn. przejdę na własną domenę.  Ciągle wpisywanie końcówki blogspot jest czasem uciążliwe i wygląda mało profesjonalnie.  Chciałabym wygląd jeszcze udoskonalić,  ale tutaj ciągle się uczę.  Może Wy macie jakieś sugestie co do zmian na blogu? Jego wyglądu ? A może jakaś seria postów o danej tematyce ?

5. O czym lubisz pisać najbardziej?

Pisząc tu ciągle się zastanawiam czy ja tak w ogóle umiem pisać i czy znajduje się w odpowiednim miejscu i czasie.

6. Herbata czy kawa? Uzasadnij
Zdecydowanie kawa. Jestem uzależniona od aromatu kawy. Nie wyobrażam sobie rozpocząć  dzień bez kawy. Bez niej nie funkcjonuje normalnie.  

7. Lubię/nie lubię blogerskich spotkań ponieważ?

Nigdy nie miałam przyjemności uczestniczyć w takim spotkaniu. 

8. Gdybyś mogła/mógł cofnąć się w czasie to co byś zmienił/a/?

Nie wiem co bym zmieniła.

9. Co Cię motywuje do działania?

Do działania motywują mnie moje dzieci i mąż który postawi na nogi i da kopa jak trzeba.

10. Najpiękniejsze wspomnienie?

Narodziny córeczki i synka zdecydowanie.

11. Jakie pytanie zadał/a byś swoim czytelnikom?

O czym chcielibyście czytać na moim blogu? 
Jak powinnam się rozwijać jeśli chodzi o blogowanie?
Co powinnam zmienić na blogu?

To teraz czas na nominację: 
Kolejność przypadkowa.

  1. Domowy klimacik u Madzi
  2. Draqilka
  3. Kącik Pełen Pomysłów
  4. Mamatorka
  5. Mrs. Rose
  6. Przystanek Mama
  7. Zwykłej Matki Wzloty i Upadki
  8. Retromoderna 
  9.  Tak Po Prostu BLOG
  10.  Tygrys i MY
  11. Gabrysiowy Świat



Powinni być początkujący blogerzy, jednakże postanowiłam nagiąć zasadę. Większość blogów, które odwiedzam ma dłuższą historię niż mój. 

Moje pytania do Was to:
Koniecznie dajcie znać jak napiszecie, chętnie poczytam. 

1. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?
2. Dlaczego taki temat bloga wybrałaś?
3. Cel do którego dążysz w życiu to....
4. Kolor który najbardziej odpowiada Twojej osobowości. Uzasadnij
5. Najlepsza chwila w Twoim życiu. 
6. Z czego czerpiesz satysfakcję? 
7. Mam słabość do...
8. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
9. Trzy słowa opisujące Twój charakter.
10. Twoje życiowe motto.
11. Najbardziej odważna rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłaś?

33 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację :)
    W wolnej chwili odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :)
    Ja też lubię kawę i to właśnie z nią zaczynam dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. możemy przybic sobie piątke - ja równiez bez kawy nie funkcjonuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh nominacja... ;) Może się skuszę.. ;)

    pees. dla mnie kawa może nie istnieć. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jesteś szczęściarą. Ja mam takie ciśnienie niskie, że rano bez kubka kawy nie funkcjonuję jak człowiek.

      Usuń
  5. świetne odpowiedzi, na tyle rozbudowane, że z pewnością świetnie poradziłaś sobie z tematem :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię czytać takie posty bo wtedy zawsze więcej dowiaduję sie o osobie piszącej bloga:) Też uwielbiam kawę. Jeśli chodzi o sugestie dotyczące bloga to chętnie poczytałabym więcej o organizacji domu bo bardzo kiedyś spodobał mi się Twój post dotyczący sprzątania przed świętami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś naskrobać o organizacji domu etc.

      Usuń
  7. Dziękuję bardzo za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niecierpliwością czekam, aż pojawią się odpowiedzi.

      Usuń
  8. Dziękuję za nominację ;) Chętnie odpowiem na wszystkie pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe odpowiedzi :) Z chęcią przeczytałam cały wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie cię bliżej poznać moja imienniczko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne pytania Mysle ze każdy powinien na nie odpowiedzieć by przyblizyc swoja osobe tym którzy czytają dane blogi Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, często coś piszemy, radzimy, dajemy pomysły ale jakoś nie piszemy nic o sobie, a przecież lepiej się czyta osobę, którą się chociaż trochę zna.

      Usuń
  12. Też chciałabym przejść na własną domenę, ten blogspot jest troszkę za długi... lubię takie posty :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcieć to móc :) Ja zgłębiam temat. Wszystko na blogu zrobiłam sama więc z tym muszę dać radę :)

      Usuń
  13. Fajny pomysł z takimi pytaniami i odpowiedziami. Można lepiej poznać autorkę bloga, uważam ze wtedy czytanie jej postów jest bardziej osobowe, przynajmniej ja tak mam ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie. Z niecierpliwością czekam na odpowiedzi! :)

      Usuń
  15. W sumie też myślę o przejściu na własną domenę :)
    Zapraszam do mnie, na blogu trwa konkurs - zachęcam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też podczas pierwszej nominacji do LBA uświadomiłam sobie, że mnie prawie w ogóle na moim blogu nie ma. Fajnie poznać lepiej innych blogerów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przerobiłam to jakieś 8-10 lat temu na początku mojego blokowania - ach, cóż to był za fun móc się pochwalić przyznaniem nagrody i bez skrępowania napisać coś o sobie :). Jak widzę, niewiele od tamtego czasu się zmieniło, nawet pytania są niemal identyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj! Mamy dla Ciebie propozycję współpracy, ale nie znaleźliśmy na stronie bloga formularza kontaktowego. Jeżeli masz ochotę, skontaktuj się z nami na adres mailowy: polandmarketing@rabble.se. Pozdrawiam serdecznie, Karolina Adamek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dziękuję za nominację:) postaram się szybko odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też ze Śląska :D Fajne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miło Cię bliżej poznać. O nominacji pamiętam. Przeszkodziła mi awaria (a raczej śmierć) laptopa. Na szczęście już mam nowy i jak się ogarnę, na pewno odpowiem na pytania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna jest ta inicjatywa z pytaniami :) Fajnie się o Was dowiedzieć czegoś nowego i przełamać tą wirtualną barierę :) Super post!

    buziaki
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurczę przeglądam dziś swój fp i co znajduję? Nominację od Ciebie! Na podsumowanie marca odpowiem na Twoje pytania! :)
    P.s. - też kocham kawę :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję!

Copyright © 2016 Pani Domowa , Blogger