Zupa krem z zielonego ogórka

Zupa krem z zielonego ogórka, pani domowa, zupa, przepis, ogórek, krem

Zupa z zielonego ogórka jest bardzo delikatna w smaku. Świetnie komponuje się z grzankami lub groszkiem ptysiowym.
Zupę tę można przygotować zarówno na rosole, który nam został jak i gotując ją
od podstaw. Ja zazwyczaj przygotowuję ją w poniedziałki, ponieważ w niedzielę zawsze gotuję więcej rosołu, z którego później można przygotować wiele zup i zaoszczędzić tym czas.

Zupa krem z zielonego ogórka.

Składniki:
  • litr bulionu,
  • 0,5 kg ogórków zielonych,
  • 3 ziemniaki,
  • cebula,
  • 50 g serka topionego śmietankowego,
  • pieprz, sól,
  • koperek do dekoracji.
Zupa krem z zielonego ogórka, pani domowa, zupa, przepis, ogórek, krem

Zupa krem z zielonego ogórka.

Sposób przygotowania:

Ziemniaki gotujemy w lekko osolonej wodzie. Jeśli przygotowujemy bulion od podstaw możemy je ugotować razem z nim. Ogórki i cebulę kroimy w kostkę, przesmażamy z odrobiną soli na oliwie.
Do bulionu dodajemy ogórki, oraz odcedzone ziemniaki. Gotujemy ok 10 minut. Dodajemy serek topiony. Całość miksujemy na gładką masę. 

Zupa krem z zielonego ogórka, pani domowa, zupa, przepis, ogórek, krem

14 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie jadłam zupy ze świeżych ogórków. Zawsze jadłam takie ogorki na zimno i nawet nie wiem jak smakują po ugotowaniu. Z pewnością twój przepis wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy przepis, ja robię tradycyjną ogórkową, ale tę wersję muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. smaczna,lubię ogórki pod każdą postacią

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo apetycznie, chętnie wypróbuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pysznie, aż zgłodniałam :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O takiej jeszcze nie jadłam! Wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam zupy! dziękuję za przepis :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie robiłam zupy ze świeżych ogórków.. w ogóle mi do głowy nie przyszło. Aż muszę sprawdzić ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuje☺mam pytanie czy ogórki obierasz czy ze skórką? ☺

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję!

Copyright © 2016 Pani Domowa , Blogger