Kalendarz adwentowy DIY

kalendarz adwentowy dla dzieci


Dziś ostatni dzień listopada. Od jutra rozpoczynamy odliczanie do świąt. Jeśli jeszcze nie macie, zdążycie przygotować kalendarz adwentowy. Zrobienie mojego zajęło mi niecałą godzinę. Wręczyłam go małej i wzbudził on o wiele większą ciekawość, niż te które ma ze sklepu. W takim sklepowym wiadomo co jest - czekoladka. A tutaj nie wiadomo co mama spakowała. Mała niespodzianka czeka każdego dnia. 
kalendarz adwentowy dla dzieci

Jak zrobić kalendarz adwentowy DIY.

Rzeczy potrzebne do przygotowania kalendarza adwentowego.

kalendarz adwentowy dla dzieci
  • białe kartki
  • kolorowe wstążki
  • papier do pakowania prezentów
  • wełna 
  • klej na gorąco.

Sposób przygotowania kalendarza adwentowego

Na początku zrobiłam 24 torebki z papieru. Jak je zrobić możecie zobaczyć tutaj <<klik>>.
Większe torebki w których znajduje się czekoladowy mikołaj zostały zrobione z kartki A4, mniejsze zrobiłam z połówki kartki a te najmniejsze (mieszczą się z nich dwa cukierki) zrobiłam z 1/4 kartki.

kalendarz adwentowy dla dzieci

W każdej torebce zrobiłam dziurkę dziurkaczem i przeciągłam przez nią wstążkę.
Karton obkleiłam papierem do pakowania prezentów, oraz przykleiłam do niego za pomocą kleju na gorąco 4 paski białej wełny, do której później przywiązałam prezenciki.

kalendarz adwentowy dla dzieci

Na każdą torebkę nakleiłam cyferkę. Moje znalazłam w grafice google i wydrukowałam na niebieskiej kartce. 

kalendarz adwentowy dla dzieci


Myślę, że taki kalendarz nadaje się na prezent nie tylko dla dzieci :)



kalendarz adwentowy dla dzieci


kalendarz adwentowy dla dzieci

Wy robicie kalendarze adwentowe?  

18 komentarzy:

  1. Mnóstwo tych kalendarzy na blogach i kazdy piekny. Szkoda, ze ja nie potrafie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie mam mega umiejętności plastycznych, myślę że prosty kalendarz każdy jest w stanie zrobić ;)

      Usuń
  2. Mnóstwo tych kalendarzy na blogach i kazdy piekny. Szkoda, ze ja nie potrafie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U siebie w domu nie mam choc podobają mi się ;) Twój wyszedł bardzo elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze możesz zarobić. W Twoim wykonaniu na pewno byłby ekstra ;)

      Usuń
  4. Piękna kolorystyka! Ja w tym roku nie robiłam żadnego kalendarza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda ten Twój kalendarz, taka zimowa kolorystyka:) Ja w tym roku nie robiłam, ale piszę o inspiracjach do takiego kalendarza, o tym co można do niego włożyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kalendarz. I te kolory...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny, muszę w następnym roku się postarać i taki stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł ;)
    Zapraszam do Siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję!

Copyright © 2016 Pani Domowa , Blogger