Przerwa


Długo mnie nie było, za długo....  Jednakże zrobiłam sobie wakacje, czasem każdemu się należą!
Przyznam się szczerze, że zwątpiłam w słuszność istnienia tej strony, przecież jest wiele blogów o porządkach, wiele blogów kulinarnych i wiele blogów o dzieciach.
Jednakże dziś weszłam na statystyki bloga, myślałam, że jak tam spojrzę po takiej długiej przerwie to zobaczę jedno wielkie 0, a tu miła niespodzianka, było o wiele, wiele więcej :) To dodało mi powera do działania. Zabrałam się za planowanie, czytanie i edukację. Trzeba do sprawy podejść w końcu poważnie, a jak!

Prowadzę już go rok, a ja nawet strategii nie miałam, nie wiedziałam o czym konkretnie chce pisać, chociaż starałam się wszystkie posty w konkretnym kierunku kierować. Teraz mam nadzieję, że dzięki planowi działania, moja praca nad blogiem będzie łatwiejsza i bardziej usystematyzowana.

Do zobaczenia jutro, na blogu o porządkach, organizacji domu z dziećmi w tle.

Jeśli chcielibyście o czymś przeczytać bardzo proszę piszcie propozycje w komentarzach lub w wiadomości do mnie!

W dniu jutrzejszym rozpoczynam również swój pierwszy dzień w pracy - trzymajcie z mnie kciuki!

6 komentarzy:

  1. Powodzenia i na polu blogowym i zawodowym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Publikuj jak masz czas, nic na siłę :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zostawiaj nas - niech Ci to nawet do głowy nie przychodzi :)
    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miewam chwile kryzysu, ale wtedy przeważnie wpadają do głowy nowe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym coś przeczytała o... szmatkach. Może to głupie, ale z jakich materiałów najlepiej wybierać rzeczy do czyszczenia np. mebli pokojowych, kuchennych itp.

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że pierwszy dzień w pracy udany :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję!

Copyright © 2016 Pani Domowa , Blogger