Zupa krem z marchwi.



Zupa marchewkowa to nasze poniedziałkowe danie - wykonuje je na niedzielnym rosole :)

Składniki na zupę krem z marchwi

  • 1,5 l rosołu
  • 4 marchewki
  • cebula
  • sól, pieprz
  • oliwa z oliwek
  • łyżeczka curry

Sposób przygotowania zupy marchewkowej.

Marchewkę oraz cebulę pokroić w kostkę i przesmażyć na oliwie z oliwek. Przełożyć do rosołu i gotować do miękkości. Przyprawić curry oraz solą i pieprzem. Gdy marchew będzie miękka całość zmiksować blenderem. 
Zupę podaję z groszkiem ptysiowym. 
Życzę smacznego :)


Spodobał Ci się mój post? Polub moją stronę na Facebooku i pozostań ze mną na dłużej:

6 komentarzy:

  1. Właśnie takie posty mi się podobają! Nie dość, że nic się nie zmarnuje, to i zdrowa zupa na drugi dzień!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wypróbować :) pewnie pojawią się jeszcze inne przepisy na zupy z wczorajszego rosołu - w końcu to nie musi być zawsze pomidorowa ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie zupy kremy, chętnie spróbuje przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, a w weekend właśnie serwowałam krem z marchewki u nas :) Dodaję jeszcze kapkę jogurtu naturalnego i ziołowe grzanki home made :) pychotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mojego dziecka zupy kremy są jadalne pod warunkiem, że dodam groszek ptysiowy, nie ma mowy o grzankach ziołowych, niestety.

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję!

Copyright © 2016 Pani Domowa , Blogger