Sałatka kebabowa przepis

Sałatka kebabowa składniki:

  • dwie piersi z kurczaka,
  • kukurydza,
  • 2 czerwone papryki,
  • kapusta pekińska,
  • czerwona fasola z puszki,
  • pęczek koperku,
  • 2 czerwone cebule,
  • 5 ogórków konserwowych,
  • 2 łyżki majonezu,
  • 2 łyżki ketchupu,
  • przyprawa do kebabu.

Sos czosnkowy:

  • jeden mały jogurt naturalny,
  • 2 łyżki majonezu,
  • pęczek kopru
  • 2 ząbki czosnku.


Sposób przygotowania:

Pierś z kurczaka myjemy, osuszamy, kroimy w kostkę. Smażymy na oleju posypując przyprawą kebab (ja daje dość dużo przyprawy). Kapustę pekińska szatkujemy. Koperek drobno kroimy.  Przygotowujemy sos: jogurt łączymy z koperkiem, majonezem oraz przeciśniętym przez praskę czosnkiem. Solimy do smaku.


Sałatkę układamy warstwowo: - pół pekińskiej - pęczek kopru - 2 łyżki ketchupu - ogórki konserwowe - 2 czerwone cebule - usmażona pierś z kurczaka - drugie pół pekińskiej - sos czosnkowy.







19 komentarzy:

  1. Mogę ją jeść codziennie jest tak pyszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę ją jeść codziennie jest tak pyszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą sałatkę :) Mniam mniam, zrobiłaś mi smaka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł na sycący lunch albo imprezę :)
    Ja fasoli pewnie bym dała więcej, bo uwielbiam... za to bez bólu zrezygnowałabym z kurczaka!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas akurat fasola nie należy do ulubionych warzyw ;)

      Usuń
  5. Mam kilka przepisów na sałatki z kebabem ale tej jeszcze nie znałam :) Może kiedyś spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie sałatki. Chociaż ostatnio odkryłam nieco inną ale równie smaczną. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka sałatka jest idealna na imprezę 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tę sałatkę! Jest idealna na każdą okazję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze zrobić, uwielbiam sałatki :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję!

Copyright © 2016 Pani Domowa , Blogger