Stroik świąteczny na drzwi DIY


Tak przed świętami chciałam Wam się pochwalić jeszcze moim stroikiem na drzwi :) Ozdób świątecznych zaplanowałam sobie o wiele więcej. Niestety sztuki planowania nie opanowałam jeszcze do perfekcji. Z reguły zakładam więcej niż udaje mi się zrobić.  Przy dwójce dzieci ciągle uczę się, że nie wszystko musi być idealne, tak jak sobie zaplanowaliśmy. Te święta też nie będą idealne, nie będzie 12 potraw na wigilii. Nie dam rady wszystkiego perfekcyjnie przygotować. Trudno, najważniejsze, aby święta spędzić rodzinnie w pełnej miłości atmosferze. Z wiekiem coraz częściej dochodzę do wniosku, że to całe szaleństwo nie ma sensu. Czy przez dwa dni wolnego zjemy naprawdę więcej niż w klasyczne dni? Rozumiem przygotować coś ekstra, tak aby na kolację nie zjadać kanapek z serem, ale bez przesady. Widząc tłumy ludzi i uginające się koszyki pod nimi w sklepach jestem przerażona. Połowę tego jedzenia później pójdzie na śmietnik.

Jednak nie o tym miałam pisać. Stroik zrobiłam jak się wprowadzaliśmy do domu i jest to tak naprawdę moje pierwsze DIY jakie w życiu wykonałam. Większość stroików bożonarodzeniowych jest albo brzydka albo strasznie droga, dlatego też postanowiłam spróbować własnych sił. 


Stroik świąteczny na drzwi DIY


Do zrobienia stroika świątecznego na drzwi potrzeba:

  • kółko styropianowe
  • bombki 
  • klej na gorąco
  • łańcuch choinkowy

Sposób wykonania bożonarodzeniowego stroika:


Tutaj niestety nie mam zdjęć, nie myślałam jeszcze wtedy, że kiedykolwiek postanowię tworzyć bloga :)

Styropianowy krążek oplotłam łańcuchem, przyklejając go w paru miejscach klejem na gorąco. Następnie za pomocą kleju na gorąco przykleiłam bombki. U góry przyczepiłam wstążkę, za pomocą której przymocowuję wianek do drzwi :) 




Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia, 
pragnę Wam Kochani przesłać najserdeczniejsze życzenia.
Niech nadchodzące Święta będą dla każdego z Was niezapomnianym czasem,
spędzonym bez pośpiechu, trosk i zmartwień.
Życzę Wam, aby święta odbyły się w spokoju, radości,
wśród rodziny, przyjaciół oraz wszystkim bliskich dla Was osób.
Niech nie opuszcza Was pomyślność i spełnią się te najskrytsze marzenia.

26 komentarzy:

  1. Po tylu świetnych wpisach wszędzie chyba musze w końcu zaopatrzyc się w pistolet z klejem na gorąco, bo zawsze chciałam zrobić taki piekny stroik na drzwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio dostałam od męża taki duży, profesjonalny, bo poprzedni mi się rozpadł.

      Usuń
    2. pistolet z klejem na gorąco przydaje się do wielu rzeczy :) Ja swój mam jeszcze ze spadku po dziadku ;)

      Usuń
  2. Piękny :)
    Teraz tyle ładnych ozdób możemy wykonać sami, coraz częściej zastanawiam się nad zainwestowaniem w pistolet do klejenia na gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) Z klejem na gorąco zrobienie wielu ozdób robi się naprawdę łatwe ;)

      Usuń
  3. Piękny stroik. Bardzo mi się podoba taki stroik na drzwi, chociaż sama nigdy nie robię. Jeszcze jakoś ten zwyczaj się u mnie nie zadomowił:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi się bardzo podobają takie stroiki, szukam inspiracji na wersję zimową ;)

      Usuń
  4. Piękny stroik. Gratuluję talentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny :) Zawsze chciałam wykonać taki stroik samodzielnie, nie ma nic lepszego jak domowe ozdoby świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest satysfakcja z tego, iż wykonało się samemu ;)

      Usuń
  6. Cudownych i magicznych swiat! Pelnych uśmiechu i milosci! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas też nie będzie 12 potraw wigilijnych zresztą nigdy nie ma bo kto to miałby wszystko zjeść.
    Stroik bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przygotowuje się na święta wiele dań, a po świętach większość w koszu ląduje.

      Usuń
  8. U mnie nie ozdabia się drzwi, ale stroik naprawdę ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny! Wesołych Świąt! Dodałam do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołego po świętach. Stroik ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No teraz to już Szczęśliwego Nowego Roku życzę :D
    A stroik bardzo ładny jest :D

    Odwdzięczam sie za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Z świątecznymi życzeniami się spóźniłam, ale spieszę z noworocznymi - wszelkiego dobra.
    Stroik piękny. Lubię takie własnoręczne dekoracje, choć takiego wianka nie ośmieliłam się jeszcze zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Również szczęśliwego Nowego Roku ! :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję!

Copyright © 2016 Pani Domowa , Blogger