10 zastosowań chusteczek nawilżających.

10 zastosowań chusteczek nawilżających.

Będąc mamą bardzo zaprzyjaźniłam się z chusteczkami nawilżającymi. Pomimo tego, iż córa urosła a mi owe chusteczki nie były już w teorii potrzebne, to i tak pozostały w mojej torebce na stałe.
Poniżej przedstawiam Wam 10 moich ulubionych zastosowań chusteczek nawilżających.
  1. Oczyszczanie rąk w plenerze.
  2. Wycieranie butów
    Jeśli chcesz szybko wyczyścić buty, to nic innego się tak nie sprawdzi jak chusteczki nawilżające.
  3. Czyszczenie torebki.
    Tak jak w przypadku skórzanych butów, chusteczki nawilżające nie tylko umyją ale także nadają blasku.
  4. Do szybkiego zapierania plam.
    Plamy na ubraniach zdarzają się każdemu, a co dopiero dzieciom. Plama z lodów na koszulce, wylana kawa. Chusteczki użyte od razu uratują nasze ubranie.
  5. Do czyszczenia plam na ścianach.
    Należy jednak pamiętać, że farba, którą  pomalowano ścianę musi być zmywalna.
  6. Do usuwania plam z mazaków i długopisów z biurka.
  7. Do czyszczenia plam na kanapie, czy fotelu.
    Ważne jest aby zadziałać szybko, wtedy po rozdanej kawie nie będzie ani śladu.
  8. Chusteczki nawilżające świetnie sobie radzą również z plamami po kosmetykach zarówno na meblach jak i ubraniach.
  9. Usuwanie sierści zwierzaków z foteli. 
  10.  Należy do Was. Czekam na Wasze komentarze, do czego jeszcze wykorzystujecie chusteczki nawilżające? 

13 komentarzy:

  1. I u nas chusteczki Młodego mają dość wszechstronne zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Można również przetrzeć telefon! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sądzę, że takie chusteczki zawsze się przydadzą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja równiez używam chusteczek do różnych rzeczy - najczęściej o czyszczenia - buty, torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ha! Idealnie zmywają wszelkiego rodzaju smary i inne brudy pochodzenia mechanicznego! Jak widzę jak mój Pan M. usuwa smar z rąk po wymianie amorków w samochodzie to się zastanawiam CO takiego jest w tych chusteczkach... i średnio mi się widzi używanie ich na dziecku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe u nas z pojawieniem się pierwszego dziecka chusteczki też znalazły swoje miejsce już na stałe w domu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też używam takich chusteczek do różnych celów. To wielka wygoda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chusteczek nawilżanych używam także do przecierania np. miejsca pracy (po kimś np. klawiaturę). Ogólnie używam ich do wymienionych wyżej przez Ciebie rzeczy i czynności, wszystko się zgadza, ale najbardziej przydają się one w podróży.


    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mówić krótko-nosze je zawsze w torebce i służą dosłownie do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tych typowo dziecięcych od dawna już nie kupuje ale zawsze mam w domu jakieś inne chusteczki nawilżane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ich uzywam do scierania kurzy :))
    Dodaje do obserwowanych.

    Zapraszamdo wziecia udzialu w wlosowej akcji "365 dni dla pieknych wlosow". Wiecej informacji na MALINOWAbeauty

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie! Ja też je wykorzystuję w podobny sposób i zawsze mam je w torebce. :-)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję!

Copyright © 2016 Pani Domowa , Blogger