Doniczki DIY

doniczka diy, pomysł na doniczki ogrodowe, doniczka ogrodowa diy, jak zrobić doniczkę, pomył na tanią doniczkę.


Dziś mam dla Wam pomysł na doniczki za niecałe 2 zł. Ostatnio na targu trochę przeholowałam i w rezultacie do domu przywiozłam więcej kwiatów, truskawek i poziomek niż mam doniczek. Takie sytuacje zmuszają człowieka, aby coś wymyślił. Tak więc poziomki zostały posadzone w koszyczkach po truskawkach - koszt koszyczka u nas t to 1,50 zł, to tego trochę foli od męża z garażu i parę kropel farby jeśli chcemy nadać inny kolor naszym doniczką. Mi się pomysł tak spodobał, że przygotowałam również wersję domową na moje fiołki :)


doniczka diy, pomysł na doniczki ogrodowe, doniczka ogrodowa diy, jak zrobić doniczkę, pomył na tanią doniczkę.


doniczka diy, pomysł na doniczki ogrodowe, doniczka ogrodowa diy, jak zrobić doniczkę, pomył na tanią doniczkę.


15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł :) Świetnie wyglądają takie doniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poziomki.. mniam!! Siper pomysł. U nas na te koszyczki mówi się łubianki. 😆

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też na koszyczek mówimy łubianka albo kobiałka ... co do doniczek to świetny pomysł i wszystko dzięki temu nabiera jeszcze bardziej letniego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie proste diy :) Czasami wystarczy zmiana kolorystyczna a przedmiot zupełnie się zmienia ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł i ciekawie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej faktycznie można wykorzystać koszyczki! Wygląda to bardzo ładnie! :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na wykorzystanie łubianki. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalny pomysł! fajnie by też wyglądała nonszalancko pomalowana na biało! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny pomysł, dodatkowo jak ślicznie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł. Najprostsze rzeczy wyglądają najlepiej.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję!

Copyright © 2016 Pani Domowa , Blogger