Lista pomysłów na prezenty świąteczne - do druku.

Lista pomysłów na prezenty świąteczne - do druku. lista prezentów, lista prezentów do wydrukowania, planowanie świątecznych prezentów

Nie będą Wam podsyłać pomysłów na prezenty świąteczne, bo przecież każdy jest inny - każdego co innego ucieszy. Prezenty takie ogólnikowe - tak jak perfumy, skarpetki, szalik czapka są oklepane i często nie trafione. Prezenty powinniśmy kupować z myślą o danej osobie. Aby kupić dobry prezent, wystarczy słuchać bliskich aby wiedzieć o czym serio marzą i czym się interesują. A gdy wpadnie Ci prezent do głowy zapisz go szybko na liście, tak żeby nie wypadł z głowy.
Ja listę sporządzam zawsze wcześniej i skrupulatnie ją wypełniam, natomiast prezenty kupuję na ostatnią chwilę. Jeśli chcemy zakupić prezenty przez Internet (moja ulubiona forma na zakupy świąteczne), to niestety ale należy się już ostro wziąć do pracy. Tak aby sklep zdążył wysłać a kurier dostarczyć. Jest gorący okres i czasem przesyłka może się wydłużyć.

Listę można zapisać poprzez pobranie obrazu. Wystarczy kliknąć na niego prawym przyciskiem myszy i wybrać "zapisz grafikę jako"

Lista pomysłów na prezenty świąteczne - do druku. lista prezentów, lista prezentów do wydrukowania, planowanie świątecznych prezentów

15 komentarzy:

  1. I to jest prosty acz skuteczny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, jeszcze gdyby rubryki były już wypełnione, to było by idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehhh.. ja kupuje prezenty impulsywnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiele osób obdarowuje, więc muszę się jakoś zorganizować;)

      Usuń
  4. Ja planuje prezenty, więc taka lista dla mnie to świetna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, choć u nas by się nie sprawdził, bo prezenty kupujemy tylko dla Synka i dwójki zaprzyjaźnionych dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dziećmi to ja mam największy problem, bo mam wrażenie, że one już mają wszystko.

      Usuń
  6. Robię podobnie zapisuje życzenia bliskich mi osób w telefonie, a potem mam gotowca na święta czy urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezenty zamawiałam jeszcze na końcu listopada. Jutro przychodzi ostatnia paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już mam prawie wszystkie prezenty, aczkolwiek ta lista bardzo przydatna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł, przynajmniej nic się nie pomiesza :D

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za listę 😉. Przynajmniej nikogo się nie pominie i nie kupi się jakiegoś prezentu dwa razy😉.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję!

Copyright © 2016 Pani Domowa , Blogger