Rafaello ciasto przepis.

Rafaello ciasto przepis. Pani domowa

Rafaello to rewelacyjne ciasto, które smakuje wyśmienicie i chce się je jeść, jeść i jeść... 

Jest wiele przepisów na ciasto rafaello - moja ulubiona wersja to ta na biszkopcie z białą czekoladą. 

Rafaello Ciasto - przepis

Składniki:

  • biszkopt z 4 jajek (biszkopt przepis)
  • 1/2 litra śmietany kremówki
  • 2 śmietany śnieżki
  • 2 białe czekolady
  • 25 dag kokosu
  • płatki migdałowe

Sposób przygotowania:

1. Biszkopt pieczemy według przepisu (Biszkopt przepis). 
2. Czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej, dodać śmietanę i podgrzać mieszając.
3. Masę wystudzić - musi być bardzo chłodna
4. Po ostudzeniu ubić dodając śnieżki.
5. Dodać wiórki kokosowe i wymieszać. 
6. Wylać na wcześniej upieczony biszkopt, posypać płatkami migdałowymi
7. Włożyć do lodówki aby masa całkowicie się stężała. 
8. Po około godzinie ciasto powinno być gotowe do jedzenia - SMACZNEGO :)




Spodobał Ci się mój post? Polub moją stronę na Facebooku i pozostań ze mną na dłużej:
PaniDomowa
Zobacz również:


15 komentarzy:

  1. Kocham kokos i rafaello. Idealne ciasto na jakąś okazję! :)
    Zapraszam na swojego bloga :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za zaproszenie. Wpadnę w wolnej chwili ;)

      Usuń
  2. Proste - coś dla mnie. Muszę zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda tak puszyście, jak kokosowa chmurka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm, pycha!!! Aż mi się zachciało!!!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. omnomnom <3 wygląda przepysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasto jest pyszne! Co prawda robiłam z trochę innego przepisu, ale następnym razem wypróbuję Twój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest dużo przepisów na to ciasto - jednakże ten najbardziej przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  7. Mmmm... chętnie bym zjadła kawałek. Kocham wszystko co kokosowe. :) I jeszcze biała czekolada!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam już o tym cieście, a jakoś nie miałam jeszcze okazji wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ciacho:) Jadłam gdzieś, u kogoś. Kiedyś muszę sama zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo ja zawsze robię rafaello na krakersach ;o.
    Muszę spróbować Twojej wersji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też robiłam kiedyś na krakersach - ta wersja jest jednak "delikatniejsza" :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję!

Copyright © 2016 Pani Domowa , Blogger