Kartki Bożonarodzeniowe DIY



W tym roku pierwszy raz zmobilizowałam się, aby zrobić kartki świąteczne. Wybrałam proste wzory, aby w tworzeniu mogła uczestniczyć Karolinka. 
Jeszcze pozostało tylko wydrukować życzenia i wysłać kartki w świat. W tym roku wysyłam więcej kartek niż zwykle, a to dzięki Magdzie z bloga Zwykła Matka, która zorganizowała wymianę kartek świątecznych wśród blogerów.  


Kartki przygotowały oczywiście małe rączki mojej córeczki:)

Kartki Bożonarodzeniowe DIY


Pierwsza kartka - bombka 3D. Z kolorowego papieru wycięłyśmy kółeczka równej wielkości. W sumie 10 sztuk kółek różnego koloru. Każde kółeczko zgięłyśmy na pół i skleiłyśmy w miejscu zgięcia. Tak powstałą bombkę przykleiłam do wcześniej przygotowanego kartonika. U góry dodałyśmy wstążeczkę. 



Kolejną kartę przygotowałyśmy z papieru do pakowania prezentów oraz kolorowej kartki technicznej.
Papier do pakowania prezentów pocięłyśmy  na prostokąty. Powstałe prostokąty zwinęłyśmy w rulonik i przykleiłyśmy tak, aby stworzyły choinkę. U góry nakleiłyśmy gwiazdkę.


Do wykonania trzeciej kartki potrzeba kartonik, zieloną oraz żółtą kartkę. Z zielonej kartki wycinamy kwadrat o boku 10 cm. Niestety uczestniczyłam czynnie w tworzeniu kartek i nie mam zdjęć poszczególnych etapów. Dlatego też podsyłam Wam filmik z instrukcją wykonania takiej choinki 3d: www.youtube.com/watch?v=-IocS2LL0O0&t=138s




Nasza ostatnia kartka. Być może zrobimy jeszcze więcej, lub zdublujemy jakiś pomysł, ponieważ kartek w tym roku wyślemy sporo.
Choineczkę wykonałyśmy z prostokątów, które zgięłyśmy na pół a następnie rogi wygięłyśmy do środka. Wymiary kwadratów to kolejno: 10 cm x 10 cm, 8cm x 8 cm, 6cm x 6cm, 4cm x 4cm.


Jak jest u Was robicie sami kartki czy raczej kupujecie? A może w ogóle nie wysyłacie kartek z życzeniami?


28 komentarzy:

  1. Piękne kartki. :-) Ja kupuję, bo zdolności plastycznych to u mnie brak. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można znaleźć wiele prostych pomysłów na kartki, które nie wymagają dużych zdolności ;)

      Usuń
  2. Ja kupuje gotowe i zawsze wysyłam. To takie miłe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysły i efekt ciszy oko:) Ja w tym roku akurat odwrotnie, zupełnie nie miałam czasu na robienie kartek, więc kupiłam gotowe, ale w poprzednich latach często obie z córką robiłyśmy kartki same.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. U mnie też czasu niestety coraz mniej ;)

      Usuń
  4. Takie własnoręczne kartki najbardziej cieszą:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne!! wszyscy wokół robią takie cuda, że za rok chyba się zbiorę i tez jednak spróbuję, jak wyjdzie tak wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze tez nie są ekstra super, ale tworzone przez 5 latke ;) wysłałam je w świat a co ;)

      Usuń
    2. Są śliczne :) Ja bardzo dziękuję za tę czerwoną z białą choinką :) Zdjęcie wrzuce na FB jak dotrą pozostałe!

      Usuń
  6. Super pomysły! Uwielbiam ludzi kreatywnych1

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i pomysłowe kartki. Ja staram się w miarę możliwości sama robić kartki, choć w tym roku wykorzystałam łapki Synka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym roku nakupowalam kartek swiatecznych ze wzgledu na brak czasu :( Jednak caly czas uwazam ze takie kartki wlasnorecznie robione maja o wiele wiecej magii w sobie no i zawsze fajniej dostac cos co dana osoba zrobila wlasnorecznie! <3 Propozycje bardzo fajne i na dodatek latwe do wykonania! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło jest dostać kartkę, a jeszcze milej taka która ktoś zrobił to fakt :)

      Usuń
  9. Genialnie one wyglądają, świetny prezent na świeta, można wielorako wykorzystać :) brawo!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo spodobała mi się ta czerwona z białą choinką, chyba sama podpatrzę sposób i zrobię kilka takich do wysłania rodzince :)

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie ręcznie robione kartki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki ręcznie robione mają swój urok, ja też je robię ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z okazji tej akcji kartkowej zrobiłam swoje, ale tak to raczej moja mama wypisuje i wysyła w imieniu naszym wspólnym :)
    Twoje kartki śliczne :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne karteczki. Ja kombinuję tylko w programach graficznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety ciągle się uczę korzysta z programów graficznych ;)

      Usuń
  15. Piękności Wam wyszły :-) dwie podobne tez robiliśmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kartki <3 dwie pierwsze podobają mi się najbardziej ;)
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję!

Copyright © 2016 Pani Domowa , Blogger