PAKOWANIE PREZENTÓW - ŚWIĄTECZNE DIY.



Dzięki blogowaniu robię czasem rzeczy, których normalnie bym nie robiła. Dziś zamiast pakować mikołajkowe prezenty włożyłabym pewnie wszystko do ozdobnych torebek. Wtedy nowy zaplanowany post by nie powstał, więc nie można było iść na łatwiznę.
Ogólnie prezenty w szczególny sposób pakowałam tylko na gwiazdkę. Wszystkie w ten sam papier zazwyczaj szary, dodając wstążkę etc. Tak aby wszystkie do siebie pasowały i tworzyły ładna całość pod choinkę. Dziś jednak pakowałam prezenty szukając inspiracji. Nie przejmowałam się tym, czy pasują one do siebie kolorystycznie, dzieciaki i tak je otworzą minutę po otrzymaniu.


PAKOWANIE PREZENTÓW - ŚWIĄTECZNE DIY.


Pierwszy prezent spakowałam w papier prezentowy i przykleiłam na niego samodzielnie wykonaną wstążkę. 



Do wykonania wstążki potrzebna jest kartka papieru A4 oraz klej. Z papieru wycięłam osiem równych pasków. Od czterech pasków odcięłam 2 cm, tak aby były troszkę mniejsze od pozostałych. Końcówki pasków połączyłam klejem, tworząc osiem kółeczek. Każde kółeczko skleiłam w środku. Z tak przygotowanych pasków ułożyłam kokardę, zaczynając od większych pasków. 
Kokarda jest banalna w wykonaniu, a afekt bardzo ładny i schludny. 




Do spakowania drugiego prezentu użyłam białego papieru oraz włóczki.Prezent opakowałam w papier a później  owinęłam go włóczką. Końcówki wełny chwyciłam taśmą klejącą.





Przy trzecim prezencie nie będę się rozpisywać. Jak zrobić harmonijkę możecie zobaczyć tutaj <<klik>>



Czasem efektywnie można spakować prezent, przewiązując go po prostu wstążką, czy przyklejając na niego jakąś ozdobę - tutaj sprawdzą się bombki, szyszki, kawałek choinki.





Kolejnym pomysłem jest spakowanie prezentu w kawałek firanki. Wcześniej owinęłam zawartość w biały papier.




Do spakowanie nie foremnych rzeczy można wykorzystać rękaw nie używanego już swetra. Wystarczy go odciąć, zszyć lub skleić na dole. Włożyć prezent i przewiązać wstążką. 




Ostatnią propozycją jest stworzenie torebki prezentowej. Ja zamknęłam ją za pomocą kółka wyciętego z tektury falistej i przyozdobiłam dzwoneczkiem. O tym jak stworzyć torebkę pisałam tutaj <<klik>>

Mam nadzieję, że udało mi się Was chociaż troszeczkę zainspirować :)
Pakujecie prezenty czy raczej idziecie na łatwiznę wkładając je do torebki ?

18 komentarzy:

  1. Ja pakuję na ogół w jednokolorowy papier i dodaję wstążkę, lub wiążę sznurkiem i dodaję gałązkę czegoś zielonego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szary papier, wstążka i gałązka bardzo ładnie się prezentuje :)

      Usuń
  2. Fajne pomysły:) Ja zawsze pakuję prezenty w papier, najczęściej kolorowy, ale w podobnej tonacji, żeby nie było zbyt pstrokato. No i ładne wstążeczki dużo dają. Jeśli mam coś okrągłego do zapakowania, pakuję jak cukierka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też staram się aby pod choinką prezenty były w jednej tonacji i pasowały do reszty wystroju świątecznego :)

      Usuń
  3. Pomysl z wlóczka bardzo mi sie spodobal, taki nie tuzinkowy i oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach co te blogowanie z nami robi :)
    Ładnie zapakowany prezent lepiej wygląda niż prezent wsadzony w torbę.:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sama pakować prezenty! Sprawia mi to mnóstwo frajdy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze męczę się z papierem ozdobnym, który ZAWSZE krzywo utnę... nie wiem czemu :D
    Albo po prostu wrzucam do torebki świątecznej i zszywam górę, żeby nikt tam nie zaglądał :D

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też wolę zapakować prezenty,aby nikt nie zaglądał. Minus torebek jest taki, że zanim rozpakujemy wszystko, to już wiemy co jest w środku.

      Usuń
  7. Zawsze miałam problemy z pakowaniem prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog mobilizuje. I bardzo dobrze :) Opakowania wyglądają tak pięknie, że szkoda by mi było je niszczyć zaglądając do środka. Ja zwykle wybieram papier, chyba że prezent jest trudny do zapakowania. Ale i na to znalazłaś rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka nie miała problemu z rozpakowaniem tych prezentów :)

      Usuń
  9. Niedługo właśnie biorę się za pakowanie, przydatny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne :-)
    O rękawie swetra bym nie pomyślała ;-)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję!

Copyright © 2016 Pani Domowa , Blogger