Blogosfera - blogujesz, testujesz od Canpol Babies

Zanim zaczęłam pisać bloga przeglądałam wiele innych blogów, czytałam i próbowałam podjąć tą trudną decyzję. Pisać? Nie pisać? Bo po co pisać o czymś o czym pisze tak wiele matek? Czy mam do powiedzenia coś więcej niż już powiedziano? Myślę, że 5 lat studiów pedagogicznych i 5 letnie doświadczenie w byciu matką to za mało aby wiedzieć coś więcej o macierzyństwie niż pani xxx.


Tak więc do setna sprawy, przeglądając blogi o rodzicielstwie, konta na FB, Google +, natrafiłam na info o blogosferze od Canpol Babies - nie zgłosiłam się do edycji w lipcu - kto by wybrał blog, który ma dopiero jeden post? Teraz znów gdzieś mignęła mi informacja o ich akcji sierpniowej. A co mi tam - zgłaszam się. Blog co prawda dopiero się pisze, nie mogę pochwalić się szerokim gronem czytelników, ciągle idącymi w górę statystykami - trudno, najwyżej mnie nie wybiorą :)


Jeśli jeszcze nie słyszałyście o akcji: blogujesz, testujesz od Canpol Babies to zapraszam Was na ich stronę: http://canpolbabies.com/pl/blogosfera - w tym miesiącu można otrzymać taki oto zestaw:
Wystarczy się zalogować i zgłosić swój blog na stronie -> http://canpolbabies.com/pl/blogosfera
Zapraszam Was również do wzięcia udziału i będę trzymać kciuki :)


Spodobał Ci się mój post? Polub moją stronę na Facebooku i pozostań ze mną na dłużej:

1 komentarz:

  1. biorę sie za to <3
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/czy-warto-dac-porwac-sie-nowosciom.html

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję!

Copyright © 2016 Pani Domowa , Blogger