Postanowienia noworoczne.



W Nowy Rok wkraczam z kilkoma postanowieniami. Wcześniej nie stawiałam sobie celów wraz z początkiem roku, jednakże od pewnego czasu uczę się planowania i zarządzania swoim czasem. Należy, więc zaplanować, chociaż z grubsza ten rok. Przy dwójce dzieci plany nie mogą być nad wyrost ambitne, bo z ich realizacją mógłby być problem.


W Nowym Roku postanawiam:


1. Wziąć się w końcu za siebie, czyli zacząć ćwiczyć. Miałam to zrobić jak tylko na to lekarz wyrazi zgodę, ale okres świąteczny temu nie sprzyjał. Od dwóch tygodni wolno mi ćwiczyć a ja zrobiłam to tylko raz. Tak, więc postanawiam poprawę.

2. Słodycze to ostatnio moja zmora. Wstyd się przyznać, ale nie mam dnia bez kawałka czekolady. Postanawiam, więc spotkania z czekoladą przesunąć na weekend. W tygodniu nie będę się obżerać słodyczami - na dobre mi to zrobi.

3. Chciałabym również dokonać parę zmian na blogu takich jak własna domena, dopracować wygląd tak, aby mi całkowicie odpowiadał i żebyście się Wy czuli się tutaj dobrze. Muszę również zacząć się interesować fotografią. Tylko skąd na to wszystko wziąć czas? 

4. Wrzucić na luz - to chyba ostatni i najważniejszy cel na ten rok. Postanawiam być dla siebie bardziej wyrozumiała. Nie przejmować się wszystkim aż tak bardzo i nauczyć się żyć z tym, iż nie wszystko zawsze musi być idealnie. Przy dwójce dzieci, nie jest się w stanie wykonać wszystkiego tak jak się chce. Nie muszę przecież zawsze mieć ciepłego obiadu - nikomu się nic nie stanie jak zje wczorajszy, idealnie posprzątanego domu - w bałaganie ciężko mi się funkcjonuje, ale porozrzucanych zabawek nie jestem w stanie uniknąć, nie muszę przecież zawsze mieć perfekcyjnego makijażu i w ogóle nie musi być perfekcyjnie. Nie ma się, co spinać -  nie wszystkie rzeczy z listy zadań do zrobienia muszą być codziennie odhaczone. 

Jak ta Wasze postanowienia noworoczne? 

Chciałam Wam jeszcze życzyć Kochani, aby ten rok był lepszy od poprzedniego. Realizacji Waszych postanowień, celów, planów oraz marzeń. 

A jak się coś nie uda - nie ma się co przejmować, dopiszemy do listy z przyszłego roku;)

Postanowienia noworoczne.


25 komentarzy:

  1. W takim razie życzę powodzenia :) Ja też mam w planach wprowadzić więcej ruchu i ograniczyć niezdrowe jedzenie, chociaż u mnie większym problemem niż słodycze są czipsy i frytki [zakup frytkownicy był najgłupszym pomysłem zeszłego roku].

    A własną domenę polecam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frytkownicę można sprzedać aby nie kusiła ;)

      Usuń
  2. A ja tam nie mam postanowień, w tym roku idę z prądem czasu, zobaczymy jak się ten rok potoczy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od kilku ładnych lat nie robię postanowień noworocznych z prostej przyczyny.. zawsze wychodziło mi dokładnie odwrotnie. Za to nauczyłam się innego rodzaju planowania.. zakładam sobie jeden cel max dwa.. w perspektywie kilku letniej i konsekwentnie do nich dążę. Cała reszta to rzeczy poboczne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie postanowiłam w tym roku odwrotnie :) Nie widzę też celów do zrealizowania w długiej perspektywie czasu ;) A brak celów rozleniwia.

      Usuń
  4. Zajrzyj w takim razie do mnie :)
    Przede wszystkim życze ci wrzucenia na luz, nam matkom to ZAWSZE jest potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj matką szczególnie !
      Zawsze zaglądam w wolnej chwili ;)

      Usuń
  5. Ty masz postanowienie wrzucic na luz, a ja wziac sie za siebie zeby zrobić coś dla siebie tylko a nie dla innych ciągle. I Tobie i sobie życze powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzucenie na luz to właśnie zrobienie coś dla siebie, swojego zdrowia i psychiki ;)

      Usuń
  6. Dzięki za życzenia:) Tobie życzę wytrwałości w swoich postanowieniach i oby 2017 rok przyniósł Ci dużo szczęścia i satysfakcji w wielu dziedzinach życia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia kochana trzymam za Ciebie mocno kciuki :* !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w realizacji planów :) I wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim postanowieniem też jest więcej ruchu i zdrowsza dieta <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to takie standardowe postanowienie. Chociaż moje pierwszy raz :)

      Usuń
  10. Wszystkiego dobrego i powodzenia w realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. za mało dni w roku aby spelnic wszystkie swoje postanowienia hahhah Ja tez ambitnie do nich podchodzę ale często zapominam o niektórych Chyba ich mam za dużo Pozdrawiam i wytrwalosci zycze jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam kilka planów co chciałabym w sobie zmienić, ale stawiam na tu i teraz :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj! Mamy dla Ciebie propozycję współpracy, ale nie udało nam się znaleźć Twojego adresu mailowego na stronie bloga. Jeżeli masz ochotę, skontaktuj się z nami na adres mailowy: polandmarketing@rabble.se. Pozdrawiam serdecznie, Karolina Adamek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w realizacji planów. Niech to będzie dobry rok.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję!

Copyright © 2016 Pani Domowa , Blogger