Ciasto prince polo - przepis.

prince polo, ciasto, przepis, pani domowa


Ostatnio testowałam nowy przepis, oczywiście jak to ja trochę pozmieniałam i zrobiłam po swojemu :) Ciasto wyszło przepyszne, więc postanowiłam się podzielić z Wami przepisem na nie :)

prince polo, ciasto, przepis, pani domowa

Prince polo składniki:

  • biszkopt z 4 jajek - przepis znajdziecie tutaj,
  • 500 ml śmietany kremówki,
  • 4 łyżeczki żelatyny,
  • 4 wafelki prince polo - xxl,
  • tabliczka czekolady - 100 g.,
  • 4 brzoskwinie, jeśli dodamy z puszki ciasto będzie słodsze. Ja dałam świeże.
  • 2 galaretki brzoskwiniowe.

prince polo, ciasto, przepis, pani domowa

Prince polo sposób przygotowania.

Biszkopt pieczemy według przepisu. Galaretki rozpuszczamy
w 800 ml wrzącej wody. Śmietanę ubijamy z cukrem pudrem na sztywno. Dodajemy do niej żelatynę rozpuszczoną w 1/4 wody. Do tak przygotowanej śmietany dodajemy pokrojoną w kostkę brzoskwinię, pokrojone batoniki oraz startą czekoladę. Wszystko razem mieszamy i wykładamy na ostudzony biszkopt. Masę wkładamy na chwilę do lodówki aby stężała. Tężejącą galaretkę wylewamy na masę. Całość schładzamy w lodówce co najmniej 2 godziny.



Pozostała masa na brzegach miski oczywiście nie może się zmarnować :)
prince polo, ciasto, przepis, pani domowa



9 komentarzy:

  1. Wygląda to pysznie!!! Chętnie w przyszłości wypróbuję :)
    Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie słodkości w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I kolejna pyszność :))
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/dla-kazdego-cos-dobrego-babeczki.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju ciasta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie próbowałam takiego ciasta, wygląda bardzo apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy przepis, a ciasto wygląda bardzo zachęcająco. Nie piekę dużo, ale myślę że kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boze, takie tu dobrocie, a ja nie mam piekarnika 😭😭😭

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję!

Copyright © 2016 Pani Domowa , Blogger