Kinder Country ciasto bez pieczenia.



Ciast inspirowanych batonikami jest wiele, jednakże to jest w smaku naprawdę wyjątkowe, delikatne i przepyszne. Jego kolejnym atutem jest szybkość przygotowania, mi zajęło to 20 minut. 

Kinder Country to proste i szybkie w przygotowaniu ciasto. Jedyny jego mankament to szybkość znikania z talerza. Ciasto znikło niemalże tak szybko jak szybko je przygotowałam.  

Koniecznie zrób to ciasto jak najszybciej. 


Przepis na ciasto Kinder Country.

Składniki na ciasto Kinder Country.

  • 400 ml kremówki
  • 250 g serka mascarpone
  • 2 białe czekolady (po 100 g każda)
  • 2 mleczne czekolady (po 100 g każda)
  • 200 g herbatników
  • 4 szklanki płatków ryżowych w miodzie
W pierwotnym przepisie była jeszcze szklanka cukru, jednakże składniki są same sobie słodkie, więc z niego zrezygnowałam. 

Sposób przygotowania ciasta Kinder Country



  1. Na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia poukładać herbatniki.

  2. Białą czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej. Pozostawić do lekkiego przestygnięcia.


    Białą czekoladę rozpuszcza się nieco trudniej niż mleczną. Najlepiej zrobić to na parze. Naczynie w której mamy czekoladę nie powinno dotykać gotującej się wody. Czekoladę należy zostawić aby sama się rozpuszczała pod wpływem ciepła. Mieszanie czekolady zbyt wcześnie może spowodować, że się zwarzy. Należy również pamiętać aby do miski z czekoladą nie dostała się woda - ona również powoduje warzenie się czekolady. Dopiero jak większość czekolady się rozpuści można ją wymieszać delikatnie. Resztę kostek rozpuści się w gorącej czekoladzie.
  3. 200 g śmietany kremówki ubić na sztywno, następnie dodać mascarpone i ubijać ok
    1 minuty. Ciągle ubijając dodać cienkim strumieniem białą czekoladę. 
  4. Do masy wsypać 3 szklanki płatków. Całość wymieszać i wyłożyć na wcześniej przygotowane herbatniki. 
  5. Na masę ponownie wyłożyć herbatniki.
  6. W kąpieli wodnej rozpuścić tym razem mleczną czekoladę. 
  7. 200 g dobrze schłodzonej śmietany kremówki ubić. Dodać cienkim strumieniem rozpuszczoną mleczną czekoladę.
  8. Ciemną masę wyłożyć na herbatniki i posypać ją pozostałą częścią płatków ryżowych.
  9. Ciasto wstawić do lodówki na minimum dwie godziny do lodówki. 

31 komentarzy:

  1. Jadłam to ciasto i robiłam je już kilka razy i faktycznie jest bajecznie pyszne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle razy planowałam je zrobic i zawsze coś mnie powstrzymuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasto jest naprawdę pyszne i mało czasu zajmuje, więc polecam zrobić :)

      Usuń
  3. Mam ślinotok! Normalnie to jest coś dla mnie. Chrzanić dietę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odchudzanie zaczniemy po nowym roku, teraz nie warto ;) Za dużo by się straciło ;)

      Usuń
  4. Ciasto jest świetne ale dla mnie za słodkie ... aczkolwiek moja Sikoreczka co do ostatniego okruszka by zjadła; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciasto jest świetne ale dla mnie za słodkie ... aczkolwiek moja Sikoreczka co do ostatniego okruszka by zjadła; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyobraź sobie, że ostatnio dostałam ten przepis od koleżanki i też robiłam to ciacho! :3 Najlepsze i najsłodsze :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też faworyt ostatnio ;) mogłabym jeść w nieskończoność, jakby nie jego kaloryczność ;)

      Usuń
  7. O jacie ale genialny przepis, muszę wykorzystać, koniecznie !
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, ciasto naprawdę łatwe w wykonaniu i pyszne :)

      Usuń
  8. Może być pyszne to ciasto, ale nie bardzo wiem jakie płatki ryżowe w miodzie masz na myśli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być nestle kangus - co prawda jest to pszenica ale łatwiej dostać. Ja robiłam właśnie na tych płatkach :)

      Usuń
  9. Pysznie wyglada .Musze wkoncu je zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie jadłam, wygląda pysznie i chętnie wypróbuję ! :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przepisu wynika, że jest naprawdę łatwe. Przy najbliższej okazji wypróbuję. Może w święta?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jadłam to ciasto, jest bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mogę!!!! Moja kochana biała czekolada jest w przepisie na ciasto, gdzie nie trzeba nic piec! Takie przepisy KOCHAM :D! Ale też się spytam, czy podając ,,płatki ryżowe w miodzie" miałaś na myśli płatki śniadaniowe dodawane do mleka :)?

    BisBrothers

    OdpowiedzUsuń
  14. Musi być bardzo słodkie, ale kiedyś, na jakąś okazję się skuszę :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie użyłam cukru więc nie jest aż tak słodkie. Wiele przepisów na to ciasto jest z cukrem, myślę, że wtedy byłoby zbyt słodkie.

      Usuń
  15. Najlepsze ciastko świata, kiedyś je jadłam w pracy teraz po prostu awwww chętnie je zrobię :^^ a jak zrobię otaguję Cię na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I teraz zamiast spać będę piec :) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzmi i wygląda bardzo bardzo zachęcająco. Kurcze aż spróbuję je zrobić.
    Pozdrawiam :)
    Życzę ciepłego i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny przepis, koniecznie muszę zrobić takie ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam to ciasto i też je bardzo lubię. Warto polecać :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję!

Copyright © 2016 Pani Domowa , Blogger